she's not perfect. you are'nt either

hai.
knepig dag. mixed feelings. sov i göteborg inatt. älskar göteborg by night. var på korsvägen och lite varstans igårkväll. tycker om joakims lägenhet. dock blev det väldigt konstigt imorse. gick därifrån utan att ha ätit frukost, borstat tänderna eller hejdåpuss. fast egentligen lämnade jag kvar nåt där...
kom till skolan , ingen lektion.... så ovärt! Så tog bussen hem till tjörn. Har fått småpluggat lite, duschat en varm lång dusch, torkat lite onödiga tårar och ätit baconsallad. Sallad är min nya grej. gör sallad av allt nu för tiden.
 Igår var det köttbullssallad. I helgen köttfärssallad, baconsallad, kycklingsallad. Gotti.






En korv med stökigt rum, matteplugg som väntar och en hungrig mage... det går bra nu..



Kommentarer
Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-20 18:24:10
URL: http://smsalåna.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]