thursday

åh! kom precis hem från skolan, har varit ute en minisnabbis och fotat i trädgården, men så dog batteriet :((( har inte fotat på år och dar, så nu ligger kameran på laddning och jag är laddad inför en photospree sen!! var sååå längesen, kände verkligen att jag behövde få fotat lite nu :)
har iaf vart en awesome dag, först vaknade jag upp bredvid min sötis i göteborg, drog till skolan vid sju, höll ett svenska tal vid 8. Gick jättebra kändes det som! Fick reda på igår att jag skulle göra det idag, och då skulle jag till göteborg efter skolan, och talet låg hemma... så pappa fick skanna in det och skicka det... tack pappis :D lärde iaf mig det relativt fort...
anyhow... sen har jag puttat Nannas bil ut från en parkering, för batteriet hade tagit slut... så fick greja med startkablar och grejs, lite roligt ;)
Sen har jag hängt med två sötisar, eddie och lina. Bråkat med Eddie, han slickade mig på kinden :(( eww.
Har iaf varit en gosig dag!
Hoppas på att min korv kommer ut till ön ikväll, annars blir det efter skolan imorgon.

ooooch, imorgon ska jag hämta min studentmössa!! heeeelt sjukt. vad roligt :D Sen blir det vikingamarknad med massa korvisar ^^ roligt.

hehe, massa fixx :P nannas söta bil!


Nannas bil, och josefinas bil :D häromdagen när vi var ute på roadtrip till ytterby :P


mina helt normala kompisar... ;)



aww, titta vad jag fick av joakim igår på våran 6månaders dag :D Såå fint! <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]