sunday bloody sunday

jag har inte sovit ordentligt på två nätter. den här jäkla hostan alltså, it slowly kills me.
transporterade iallafall mig bort till storstaden i fredags, och blev kvar där tills idag. haft en såndär otroligt lugn helg. bara legat i sängen framför tvn typ hela tiden, för jag har inte orkat göra nånting annat. Men myyysigt ändå, allt blir mysigt med joakim! :)
Nu är jag hemma efter en hemsk hemresa, som bestod av ett fullt tåg, skrikande bebisar och slut på busskortspengar.. hoppas på en natt med iallafall lite sömn :)
På tisdag och onsdag blir det projektarbetande, och resten plugg och joakim-mys. Lov är underskattat...
love this pic :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]