hejvärlden

Vill inte gå upp... det är varmt  och skönt under täcket :(
Klockan är fem i tio, och jag vaknade för en timme sen.. råkade snooza lite och nu är det dags att gå upp och äta frukost. Sen bestämma kläder, duscha och cykla upp till bussen.
Just det, igårkväll låg det lite snö här på hustaken... dock är det försvunnet idag, såklart... nu är det bara lite frost.
Men solen skiner iallafall, det är jag glad för! :D
Blir nog en fin dag idag. Ska försöka ringa lite jobbsamtal idag också... :)

nuuuuuu... ska jag gå upp... kallt.

det här är inte taget idag.. just nu ser jag hemskt ut. men ville bara visa mina ögonbryn :P har färgat dem, dock har färgen gått ner lite vilket är tur, eftersom på den här bilden var dem suuupersvarta, inte snyggt alls :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]