hundra gånger om

helluwski

äpple är gott. solsidan är förjäkla roligt. glass är ännu godare. pluggandet går sakta men säkert framåt. lite panikkänslor inför torsdag. imorgon projektarbete hos en fin pojk ute i kornhall. jag och nanna blir små turister. fredags var ehh. festligt och roligt ;) en fin dennis skjutsade hem. igår var slappisdag, handlade med mor och far. kände mig ovanligt ful, på nåt konstigt sätt. sen när jag kom hem kände jag mig ovanligt cool och drog på mig skinnjackan och nya conversen. plusgrader och sol gillas hundra gånger om! jag älskar att få solen i ögonen. idag skulle jag behövt min man här och hållt mig i handen och pussats. men ickeeeee. får vänta tills... jag vet inte när. har hundra saker jag behöver göra. så många måsten... skona mig.

fy vad söta vi är!
dennis,jag,nanna

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]