i was born to survive

väldans trevlig dag! slappaste fotolektionen ever, mats satt och pratade och visade lite bilder sen fick vi gå? Jag och nanna käkade lasagne och stack sen till körskolan där vi pluggade teori. jag satt i typ två timmar, gick sjukt dåligt ;D Men första gången ändå.... vid halv två gick jag till bussen, var hemma vid tre.
Nu sitter jag och taggar lite smått, partey ikväll med min finis. damnit, inte bra att skriva på tangenter med nytt nagellack!
Nej nu måste jag nog gå och kika ut nån snygg festoutfit.... och sen ta en dusch, kl 19 går bussen upp till hallerna! ;)


taggad_chej_92



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]