jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Söndagskväll, härlig liten ångest söndagar ger....
all skolarbete som ska in i veckan, jobbsökandet gnager lite, och lite pengabrist på toppen av allt. Känns kalas!!
Min kalender är full av måsten och löften till mig själv.
Det bränns lite bakom ögonlocken, tur jag har en pojkvän som förstår. "Vi klarar det. Tillsammans"
De orden värmde...
Dina ord i natten är de enda som når in...


Om en timme blir det solsidan, sen söndagsfilm.
Imorgon blir det matteplugg kl.13.00 hos matteläraren, sen lektion till 17.00, sen lite mer matteplugg.


 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]