sunny day

Hai!
myyycket fin dag. dock en sjukligt långt håltimme på typ fyra timmar. Kom till skolan 09:30 idag, hade lektion till elva, sen började inte rörlig bilden förens 14.30. Men då kom Eddie och vi gick och fikade, och gick omkring i det fina vårvädret :) Sen hade vi en jätterolig rörlig bild lektion, där vi spelade in program :D Alla fick stå bakom kameran och sitta i kontrollrummet och hålla koll på bildutsnitten och kamerorna, byta kamera osv. Asroligt :) Hehe, sen spelade vi in lite sexualkunskapsprogram med, huuur kul som helst :P

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Tejpat mina hälar, för fick skavsår av mina nya skor....
Och just det!!! Eddie gick in i en stolpe idag. Han kollade åt ett annat håll, och gick rakt på en stolpe som kanske var 1 m hög... jag dog av skratt.


hejdå.




här snackar vi riktiga kameror också ;)



Eddie och Christian, i "fråga christian" ... mycket underhållande.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]