this is the first day of eternity

skriver en rad här, medans min pojk ligger i min säng och väntar på mig.
vi har sett på the last exorcism, och joakim var rädd. han är bra söt, handär. vi har ätit god middag med la familia plus gäster. vi har gått en runda eller 5 på göksäter med joakims mor. Joakim fick köpt flera bra saker till nya lägenheten. välkommen till verkligheten.
och så hann jag med lite angry birds mittemellan allting.


nu måste jag gå innan han somnar utan mig.

so long.


födelsepresent, från mig till honom


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]