everything's gonna be alright

finally.

Sommarjobb. Skolan almost done. Håkan konsert om 6 dagar. 7 månader med min soulmate.

Betydande faktorer. I fredags ringde det i min htc, sommarjobb fixat! Ute på cafét igen på björholmen. ska fanimej jobba så mycket jag kan för att få ihop till fickpengar till grekland!

Underbar vecka förresten, skola två dagar, sen är det joakims systers student, efter det är det ledig från torsdag - söndag! Torsdag blir det umgås med älskling, sen fredag klassfest, lördag HÅKAN med stor H!!!!! söndag vilodag.... vila rösten..? ;)

jag är glad idag.

mors dag var fin, var i göteborg hos farmor, senare ljunskile och trerätters och sånt där.

Fick precis lämnat in ett arbete också. Undrar lite vad som egentligen är kvar nu i skolväg? 
 

Har förresten fått låna en magisk sak. Pappas gamla analoga Nikon-kamera. Helt underbart!! Ska framkalla massa retro bilder och sätta upp i mitt tak....





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]