spelar inte längre någon roll

hur mycket ska man behöva tåla?
vissa människor får verkligen allt... jobb och pengar, bra vänner, bra betyg osv osv osv osv osv.
ibland får det mig att undra , vad gör jag för fel? varför kan inte jag få ha det så... jag har sökt så många jobb, men får aldrig nåt tillbaka! försöker vara en bra vän osv....ahhh. och försöker verkligen med skolan, men tydligen så lyckas jag alltid strula till allting och allt blir bara fel! när är det min tur? jag vill inte ha orättvisa längre...
det enda som får mig att kämpa lite mer är min underbara pojkvän, skulle inte klarat nåt utan honom.
Jag älskar dig Joakim.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]