memoarer av en frida.

var hälsad.
var ett tag sen sist, jarrrrå.
men tänkte jag skulle slänga upp ett inlägg såhär på kvällskvisten. det är ett ord jag älskar. kvällskvisten.
andra ord jag gillar;
middag.
fjäril.
fairytale.
saga.
moln.
enhörning.

jaaa.
sitter här i min säng, jag dricker juice och betty the cat dricker mjölk. ur ett glas. hon doppar ner ena tassen och slickar sen på den. hon är bra söt dendäringa korvbettyn. hehehe.
just det. jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ha mjölk eller juice, så jag tog båda. asgött.

vaknade idag upp bredvid en KILLE som heter joakim. annars känd som pojkvännisen. aaaaaaaaaaah.
åkte till kungälv vid ett, mötte nanna och vi skulle ju dååå snacka med rektorn på vårat gamla gymnasium, mimers huuuus. men hon var ju självklart inte där så vi får dra dit en annan dag. var såååå himla konstigt att vara tillbaks där!! alla var så små ju!!
jaja. efter det drog vi till thai lee där vi käkade thaibuffé i typ 45 timmar. dä vart ju gottt. sushi och friterad kyckling och sånt däringa.
sen åkte vi biiiiiiiiiilen hem och jag fick skjuuuts 8)
väl hemma bestämde jag o pappa oss för o åka o handla och övningsköra. jag körde på en allmän väääääääg! hehe där hör ni, nu är fanimej inte körkortet 12345 år borta, snarare typ...ett? ehe. nä men det var kul as hell iaf! :D

nu har jag kikat på ace ventura och klockan börjar närma sej tolv ... WHAT TO DOOO people?!
imorgen blir det tvätt kanske städ. produktivIS.

ska tvinga jocke komma hiiiiiiiiiit. *vill inte sova själv*



men jahaja, nu ska jag glo klart på fälmän!!


men först kastar jag in bilder från kalmar/öland helgen!! enjoy

frida och joakim. destination kalmar.

frida uttråkad innan vi kommit ut på e6an. musik:ettmåste.

joakim: irritationsobjekt, dock ett gulligt sådant.

 

 

frida och joakim.

kisspaus och färdkost.

frida frammanar sin estetiska sida.
ett fint foto appears.



en bit mat kanske?

(nu blev jag hungrig.)



nämen titta. en hund. en dizzy.
also named as linus&johannas korvis.



den här är väl fin. den tar verkligen fram min bästa sida. tjock-kindad är jag iallafall!



Mmmhmmm, raspberry's?



jag vet inte riktigt vad som hände här...?



lite mat och restaurang ochså.



hej hunden.



hej!!!

då.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]