jaha

Sitter vid köksbordet, med en filt omkring mig och veronica maggio strömmandes ur högtalarna. fryser om fötterna och känner mig allmänt ensam.

det regnar och tvn och katterna gör mig sällskap.
mamma och pappa åkte till valencia igår.

när börjar mitt liv?

har sett en bra film, hur många lingon finns det i världen. den var fin, och sorglig och sådär mysig.

joakim sov här inatt. jag älskar honom. men inatt är jag ensam igen.
jag vet inte ens i vilken säng jag ska sova i inatt.

nu ringer joakim på skype. heido.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]