just my luck

fredagen den 13e I HATE YOU!!!
Skulle skriva ut en superviktig blankett från Skatteverket...
först var bläcket slut på våran ena skrivare, gick ner och skulle skriva ut den från mammas mac... (kan ju tillägga att mac HATAR mig och jag hatar mac!!)
Slutade med att jag drog ur kontakten ur min egna dator (batteriet funkar ej) och släpade ner den och skulle skriva ut blanketten på den andra skrivaren vi har. Först trasslar det lite, sen börjar det funka. Fyller i blanketten men glömmer stänga ner en sak på själva blanketten, ett "exempel" hur man skriver i den osv. Så skriver ut den och det funkar MEN det där jäkla exemplet är kvar... så får skriva ut blanketten igen, och då är det inget bläck kvar.
JUST MY LUCK. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu...
äh orkar inte.
UPDATE:
fan!! min kod till GU's hemsida har INTE kommit (vilket den borde ha gjort) så jag kan inte söka in till de kurser jag vill eftersom tiden stänger på måndag.
.......................... tack.
dessutom fick jag en påminnelse från biblioteket. mina lånade böcker är försenade. YAY.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]