woopwoop

tjaaaaaaaaa!
Hahaha vad roligt, såg att jag blev länkad i DennisM's blogg, roligt :) Hans läsare verkar ju inte vara helt smarta, då de trodde på att han hade träffat Selena Gomez? Jamen visst ja.
det regnar. jag älskar regn. när jag inte är utomhus.
idag blir det transkribering i massor. sen bokföring. sen dans dans dans. love it. med min ängel. Min ängel som just nu är och shoppar massor. Och som har beställt två xbox spel jag velat ha så länge. Han är bäst, min finis. Spelkväll i helgen, jajajaja! :'D
Min fina pappa fyller år idag med. hey oldie. bäst är han också. Han fick en kapten-keps han kan ha på segelbåten, där han verkligen är The Captain. Skotar, sköter rodret, läser sjökort, mäter vindstyrka. Han är bra han där.
Kikade på lite fotokurser på Göteborgs Universitet igår, bestämde mig för att söka in till ett par. Men behöver en kod de ska skicka, hoppas den kommer innan den 16e då man inte kan anmäla sig längre.
Ska läsa om Kameran, samt den analoga färgprocessen. ÅH så intressant! Hade en sån otroligt dålig fotolärare på gymnasiet, så lärde mig inte alls så mycket jag ville.
Hoppas jag kommer in.
från weheartit.com




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]