#göteborgjagkommersaknadig.

Hej!
Sitter och lyssnar på Simon&Garfunkel, dessa underbara varelser. Sound of silence och The Boxer. Skölja öronen lite, som pappa säger.
Har haft en underbar dag i storstaden idag. Åh, vad jag tyckt om den!
Vaknade upp vid åtta, ringde ett jobbsamtal och sen var dagen igång. Myste en stor stund i lägenheten, lite tvtittande och sånt där med Joakim. Fastnat för serien Medium. Grymt bra.
Sen var det ut i kylan, tog en promenad från Johanneberg ner till korsvägen, köpte baguette och bara myste en lång stund. Sen promenerade vi vidare upp på avenyn och tog bussen hemåt igen.( ÅH vad jag kommer sakna dessa dagarna förresten!!!!(måste bara skriva av mig detta) Att vakna upp i göteborg och kunna gå ut på en promenad. Avenyn ligger på gångavstånd. AHH. Vi har bara denna veckan kvar i lägenheten. Sen bor vi inte där längre. I April flyttade Joakim in, nästan ett år har gått!
Kommer ihåg i början, då allt var nytt och jag var överlycklig över att få komma närmare göteborg, som jag älskar så mycket. Nu är det slut på dagarna i stan, nu tar det återigen 1½ timme att komma in. Blä. Meeeeeeen jaja. I'll get used to it I guess. Men varje gång jag kommer se 42:an och 52:ans buss kommer jag gråta inombords. För jag kommer inte kunna sätta mig på den och komma till Mossen och Chalmers studentbostäder. Uhuuuuu. )
Sen kom mamma och hämtade mig, vi åkte till Vegagatan där vi bestämde oss för att ta en fika på ett café. Sagt och gjort, vi ställde bilen och promenerade till Haga. Gick i små söta butiker, och sen till ett mysigt café och drack Hallon&Lakrits té och åt kladdkaka. Sen gick vi i lite mer butiker och sen åkte vi hemåt. Åh så mysigt. :)
Är hemma nu, ska göra ordning mitt rum och senare tända rökelser som vi köpte, med lukt av Jordgubb och en med lukt av Viol. Mmmm. Sen blir det lite InDesign arbete och Det Okända på tv.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]