hejtisdag

halllåå.
åh, vad jag inte ville gå upp imorse. Men har massvis att göra idag... bleh. Först och främst ska jag övningsköra. Och vid ett tar jag bussen in mot jobbet. Jobba 14-21.30 idag. Det blir nog braaa tror jaaag.
Imorgon ska jag in till Kungälv och fixa bok till det där jäkla provet jag ska göra. Och sen ha körkortsteori i 45min.
Trevligt. Och sen är det dags för dans igeeeen, roligt.
Sitter i endast morgonrock just nu, damnit. vad ska jag ha pååå mig?! alla mina kläder ligger ungefär i tvättkorgen. goodjob.
såg att alla toppbloggare, dvs kissie,amir,danielparis,steffi, osv ska åka till åre idag. woah vad jag vill åka skidor just nu! Blir ju trysil vecka 11, och då följer också min älskling med, längtar så otroligt mycket! Bästa jag veeeeeeet.
Nu måste jag duscha. pusssssar.

Vill ha snö igen!


Kommentarer
Katrina

Så himla söööta ögon du har!!!!

2012-03-04 13:40:58
URL: http://chawo.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]