the edge of glory

Så går en dag i våra liv och kommer aldrig åter.
Arbetat tre timmar idag, 7-10. Överkomlig arbetsdag. Varit på af 10 minuter, redovisade mina sökta jobb.
Ätit Nachos med älskling. Skickat iväg min uppsägning till Sdr. Skönt, jao.Tjänar icke längre på det.
Ser på film, Ont Blod. Svenskt kriminaldrama. Alltid bra! Älskar svenska kriminalfilmer, tex Irene Huss, Maria Wern, Beck osv. Rekommenderas.
Imorgon blir det övningskörning bannemig! Ser fram emot. :)
Men nu har jag så ont i rumpan så får nog byta stol eller något..... aj.
Vet ni förresten vad som händer vecka 11... ÅH. KÄRLEK. Skidåkning. I Trysil. Jag hoppas jag kan följa med!! Dock beror det ju på jobb... Längtar som bara den efter lite snö och grym skidåkning.
wiiiiie :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]