how are things today, hold on, wait up

Idag är en sån dag jag får tröstsshoppa en klänning. Idag är en sån dag jag får äta godis. Och sitta framför Gossip Girl och drömma mig bort. Lyssna på  bra musik. Regina Spektor. The Majority Says.
Allt det här har jag gjort idag.
Har även gått en hel promenad utan att säga ett enda ord till Joakim, som var med.
Har även nysit 7 gånger på raken, i duschen. (rekord!)
Har även varit arg,ledsen och besviken. Vilket påverkat min dag rejält.
Åkte till stenungsund och köpte den där klänningen. Så spontant, men självklart. Love it.
Såna här dagar vill jag bara gå in här, och skriva av mig.. jag behöver det ibland. ÅHH vad jag är arg!!!
Men. Imorgon fyller min underbara mamma år, och det blir bra. Ska sätta i båten med, which feels like summer.
Åh, varför kan inte allting vara som i serierna för... 
Älskade Scrubs.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]