barbarella.se

ÅHHH. Har fått paket idag - beställde i fredags och idag hittade det hem till mig :)
Paketet innehöll en liten svart töjning(spiral) från den grymma sidan Barbarella.se!
Valde den minsta, 2mm. Vanliga hål i öronen är ungefär 1,2mm. Nu är mitt vänstra 2mm alltså. Med en liten spiral i sig. Har alltid tyckt det är snyggt, och den minsta jag har nu, är så tunn och söt. Ska dock absolut inte töja örat så där extremt vissa har det, ska max töja det till 4mm. Och det är inte mycket alls heller. Men hittade ett par spiraler som var sååå söta, och de fanns endast i 4mm och uppåt. Så nästa beställning på barbarella blir det någon av dessa:
Lite söta var dem, eller hur? ;)
Jaja, ni som inte tycker det är snyggt, kom ihåg att det är mitt val och jag tycker det är snyggt! Iallafall när det är så smått, som min.
Här nedan kan ni se hur det ser ut, och hur liten den är :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]