energy,y,y,y,y,y,y

HEJJJJJJJJJJ
överskottsenergi, jajemen.
Kom hem vid Sju imorse, joakim lämnade av mig när han skulle till jobbet.
Har ringt till mitt jobb och fått två nya tider, yeye. Dock fick jag lön endast för en dag idag, när jag jobbade två dagar i februari. SUCKS. Jag som behöverrrrr pengar.
iallefall... igår var så mysig. jag och jockis hade speldag. och så var vi ute och gick. mysi. Kom hem till han vid typ halv tio, och då låg han och sov... det första jag gjorde var att rigga upp min dator och sen äta mat. Elva på förmiddagen. Mat är bäst till frukost! Dock var det inte frukost, utan typ tidig lunch. Men jaja.
Ska faktiskt nog ut och springa idag, har sååååå mycket energi. Borde egentligen lägga den på städa mitt rum, men FY vad tråkigt. Dock vill jag ha det städat, men åh. det är så tråkigt.
En annan tråkig sak. POLLEN. har börjat märka av den nu, jäkla björkträd. gå och lägg er. Min näsa kliiiiiar.
Har dock en homepat-medicin som jag knaprar tre gånger per dag..... men hur funkar det egentligen? Mamma som tillordnat mig den.
ETT TIPS: Lyssna på Axel Algmarks låt KYSS MIG när ni har massa energi! Man vill typ hoppa upp till himlen och dansa över hela jorden. UNDERBART.



(skruva upp ljudet och njut)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]