heeeeey, get rythm

hej!tja!guten tag!bonjour!tjipp!tjopp!hejski! (hur startar man ett blogginlägg?)
Har varit en medelmåttig dag. Inte en såndär jättehemsk och inte heller jätterolig. Något mittemellan.
Sitter i skrivande skull med min tony tony choppa-hatt på mig och Johnny the Cash strömmandes ur högtalarna.
Körde bil idag, så roligt är det. Parkerade. Grym var jag. He-he... men kul är det! Och så dåligt är jag inte minsann...
Försöker just nu komma på allt jag ska ha med mig på söndag... skriver en lista som jag alltid brukar göra (kontrollfreak hejhej) och den listan blir rätt...lång. Som vanligt.
Mössis! SÖT VA?!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]