4okt, Kanelbullens dag

ohoj

Idag är det lördag, och kanelbullens dag! trevligt trevligt. Får se om det blir nån bulle sen då, kanske (:
Idag har jag ingen plan på vad jag ska hitta på, faktiskt. Får väl ta o räkna några mattetal...även om jag inte har så jätte stor lust med det...
Igår kom min bror Linus hem! Han bor för tillfället i Kalmar, där han pluggar.
Trevligt att få se honom. Nu är han och pappa och tar upp våran segelbåt.
Ikväll...vet jag inte vad som händer. Jag har ingen koll på någonting längre!
Men får se hur det blir....

Nu ska ni få lite musiktips av mig!

The Beatles - Penny Lane
The Beatles - She loves you
The Fray - How to save a life
One Republic - Stop and stare
Robyn - Robotboy


Dessa låtar fullkomligt älskar jag!
ENJOY :D

Kommentarer
belinda

du anar inte hur många ggr jag gråtit till the fray!! den är såååå vacker<333

2008-10-04 11:58:40
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]