Lite tankar...

Hej

Ikväll har det varit rätt så lugnt ändå...förutom att jag råkade göra sönder en stol nyss, och då blev alla jätte arga på mig :(
Men life goes on...

Har precis ätit, fläskytterfilé med klyftpotatis och sallad :) Mycket gott.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på , eftersom Linus troligtvis snodde teven nu...
Idag blev det väldigt lugnt för mig - för lugnt. Jag är uttråkad! Fanns det verkligen inte nånting som jag kunde göra idag?

Vid middagen pratade vi om Mayakalendern. Det är verkligen jätte intressant tycker jag, hur mayaindianerna förutspår framtiden. De har förutspått att det ska bli en övergång år 2012, och innan dess ska det vara en stor världskris, precis som det är nu! Ni vet, det där med bankerna och pengarna i USA och så... Det stämmer precis in med vad mayaindianerna ar förutspått!  


Nej, nu får jag gå och göra något annat.
pusspånosen! :*

Kommentarer
Jessica

Hur var din kväll igår? Åt du några kanelbullar? :)

2008-10-05 11:53:09
URL: http://www.MrMrs.se
belinda

Du är nominerad på min blogg :D

2008-10-05 11:54:23
URL: http://misstricky.blogg.se/
rebecka

jag tycker nog att det där med att förutspå en kris var lite väl allmänt. På ren logik kan an komma fram till att det kommer bli någon form av kris innan 2012, speciellt om man letar efter en. Och det där med USA är en ekonomisk kris om man ska kalla det en världskris vet jag inte, det är inte direkt så att miljontals människor dött ännu. Men det kanske kommer, vem vet?

2008-10-05 12:17:10
URL: http://personlikt.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]