my day on the Ullared!

mhm, yesterday I spent my day on Ullared!
( jag funderar på att starta en engelsk blogg, vad tycker ni? )

Men iallafall, åkte till Hanna klockan 8 på morgonen, först ville inte moppen starta för det var så kallt men efter ett tag kom den igång, som tur var.
När jag kom fram så stog det en jättestor buss utanför Hannas hus , som vi skulle åka med och typ halva Hannas släkt!
Vi satt längst bak och hade det kul :)
När vi kom fram så såg vi att kön var typ ...1 MIL lång eller nåt! Vi stog i kö i ungefär en timme och 40 minuter??
Jag frös .....det var så sjukligt tråkigt att bara stå där och vänta och vänta och vänta....
Men vi kom in iallafall! Fast fullt var det ju verkligen, fick lite smått panik där inne, när man inte kunde röra sig fritt.
Där inne fick vi typ 1 ½ timme på oss! Och jag hittade nästan ingenting!!
6 par trosor....veet till Louise, hörlurar till Mamma, och hopprep till mig...godis....en skål osv :) Inte mycket faktiskt.
Men jag hann inte titta ordentligt, eftersom vi fick så lite tid, och det var så mycket folk.
Men dagen var jätte kul iallafall!
Sen så gick vi och åt, och sen gick vi tillbaks till bussen och drog hemåt.
Bussresan hem var jätterolig, jag var verkligen svintrött, så jag skrattade åt allting!! Helt sjukt .

När vi kom hem så kom det några tjejer från våran gamla klass, och vi hade myskväll, vi grillade mat och såg på Stjärnor på Is och hade det allmänt mysigt!! <3
Alltid lika roligt hos Hanniii :)
puss för en underbar dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]