090408

hai

Det gick bra att jobba, men självklart ska det regna just idag. Mysig och blöt moppetur, huh.

Imorgon kommer det lite kompisar hit, mysigt. :)

Mamma har kapitulerat lite, jag tror hon vänjer sig vid tvn. Den är mys att kolla på.
Jag satte mig och skulle kolla på Mamma mia förut, men hann inte ens se halva föräns min mor kom upp och skällde lite på mig.
Tja, så är det när man är ungdom. Thats the way it is.

Nu är jag så där glad som jag kan vara ibland, eufori kallas det, va?
:) jag älskar de stunderna...

pussochkramochhej:D




Kommentarer
Olivia

Din nya design är väldigt tjusig tycker jag :D

2009-04-08 21:50:13
URL: http://ovlivia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]