En lång fredag

'TJIPP
Idag är det städdag hos familjen Hellgren. Inte mina favoritdagar direkt. Som tur var städade jag det mesta igår när Nanna & Fred kom hit.
Har mest läst och ätit godis och funderat över livet idag. Fredrik ringde och vi pratade i många minuter. Mysigt. Hoppas han ringer ikväll igen.
Ja just det, ikväll kommer det ju lite folk hit. Well well, blir väl trevligt det med! :)

Åh, förresten jag har hittat en alldeles underbar bok! Flickan från ovan heter den. Louise hittade(!) den i Grekland, den låg på ett bord vid hotellet så hon tog med sig den hem. Åh den är helt underbar, så där sorgligt bra. Läser det för andra gången nu. Rekommenderar den verkligen :) 
Har läst lite om kamerans olika funktioner, har ju fotoprov i skolan snart. Hoppas att det går bra, jag tycker ju verkligen att det är intressant att läsa om hur kameran fungerar och alla dess funktioner! 8-)

Nääe, nu får jag nog gå och vara delaktig i detta eviga städande.
Skriver mer senare, pusshej.


Kommentarer
Greenbeans, tre tjejer en kille

Hejsan kom gärna och besök vår blogg om du har tid:)



Glad påsk från Bönorna:)

2009-04-10 15:48:04
URL: http://greenbeans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]