finally!!

Heeejeee

Idag ska jag hjälpa mamma med kvitton, sortera och sånt. Sen ska jag nog ta och hinna med och skrapa lite färg på garageväggen, som jag sagt att jag ska göra hela sommaren... ehe. Måste bli gjort idag!
Louise&Martin (bf) ska till stan idag, och se på bio. Så jag har en dag för mig själv idag, mysigt.
Haha, oj. Hörde att både Louise & martin skrek "åååh, jävla skit!" haha... Louise hade tydligen förstört martins dag genom att spilla nåt på han eller nåt... får ta och undersöka saken närmare sedan.
Idag håller ju kulturkalaset på, och ikväll kl. 22 spelar Markus Krunegård!! :D Vill verkligen gå, men om Nanna inte kan så går jag inte. Det är ju rätt sent.. Men Markus är grrrrym. Får se hur det blir ^^

Louise&Martin har hyrt en film som jag och Louise länge, länge velat se! Vi har läst alla 5 böckerna, och nu har den första boken kommit ut på film. I skuggan av värmen heter den. Hoppas hoppas den är lika bra som böckerna!
Ska kika på den lite senare. :)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]