whats that coming over the hill?

Tjaaa!

Ville bara säga att jag satt vid datorn från tjugo över tolv till tio över fyra! Skulle göra klart två foldrar, damn jooobbigt.
Och ja, vädret var lika kallt som igår, och gick väldigt långsamt.
Hade satt upp tre grejer jag skulle gjort idag, och jag fick gjort dem! Ovanligt för mig.
Hann inte köpa resten av julklapparna, ahhhhhh!! :(
Just nu ligger jag i soffan och väntar på att paradise ska börja, hihi.....:P

Imorgon slutar jag, så sköööönt!!
Äntligen jullov, och äntligen skidåkning!
MEEEE LOOOOVEEE

mjaa men nu ska jag fortsätta se på simpsons, bye stalkers :)




EHE jag vill ha skorna!!!!!! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]