I can still recall our last summer...

- Har verkligen fastnat för låtarna från MammaMia. Helt underbara.

Mondayyyyyy

Jag har varit ledig hela dagen idag!! Men det fick jag såklart reda på när jag kom fram till skolan, läraren var sjuk och den sista lektionen blev inställt på grund av att vi inte skulle få vänta så länge. Jag och eddie gick hem till Lina och såg först på scarymovie2 och sedan halv Natt på Museet.

Och nu sitter jag och lyssnar på Slipping trough my fingers och blev precis jätteskrämd av Betty som hoppade upp på skrivbordet. De göru inte om skitkatt! :)

Igår vart det fotomässa, jättekul verkligen!
Hur fina kameror och bilder som helst, underbart.

Nu ska jag gå och leta lite i kylen och se om vi har något ätbart.
Tjingeling och puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]