skridskor är inget för mig...

hej.

Igår åkte vi skridskor på idrotten, jag lovar, jag kan inte stå på ett par skridskor! Jag såg ut som Bambi...och så självklart ramlar jag när hela klassen står och kollar, yes. Slog mig rätt hårt rakt i ryggen och stukade tummen... :( Så typiskt mig...

Idag ska jag på Niornas Modevisning! Sitter och väntar på att pappa ska komma hem och jag hoppas verkligen att han har pengar till mig... Men ska bli kul att få se den, förrförra året var jag med.
Funderar på att ta systemkameran med mig...?

Skriver mer senare, puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]