Congratz to lille Lunisen!

hejhoopp

Första dagen efter lovet avklarad.
Liten sammanfattning av dagen; Ingrid försökte ge oss läxa tills imorgon och jag gillar inte ulf.
För det första; Eddie, vart var du? Ulf är en kass lärare, han "trakasserar" vissa elever och kallar alla i klassen för värdelösa och dåliga och fula och såna grejer! Hur kul är det då att ha lektion med honom?
I helgen har jag massa planer! Farmor ska sova över, och på lördag ska jag på inflyttningsfest hos Alice, och på söndag ska jag och Olivia förhoppningsvis åka till gbg och fotografera massa! ^^ Usch vilken kul helg, I hope.
Idag fyller min underbara bror Linus år, Grattis på dig käre broder!! 


vackert hörru.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]