TRÄNINGSVÄRK OCH ANNAT

Hahahh........

ja. träningsvärk är inte gott. imorse skulle jag och nanna gå upp för 6 trappor in a row. hah. Det måste sett roligt ut.  Men hej jag klagar inte. Eller jo.
Det är just det jag gör. Nanna och Lina klagar på mig för att jag klagar. Jag är hungrig,kissenödig,trött, fryser, ont, eller allmänt klagig. Hahaha.......kan inte vara lätt att vara i min närhet just då.
Och energidryck är roligt. Jag sitter och skrattar och är arg för att fredrik loggade ut :<
Han kommer förresten tydligen hem och 18 veckor. Men det känns ändå som 18 år. Jag hann inte säga hejdå till pappa imorse. Jag hörde när han gick men jag orkade inte gå upp ur sängen, den var så varm. Men han kommer hem om 4 dagar. 
Jag längtar till sommarlovet.

hejsvejs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]