visst är natten svart

hejdär.
Denna dagen har varit mycket soft. Hade bara en lektion idag, sedan åkte jag hem till Nanna och fick skjuts hem av Fred i hans epa! omg. det gick fort, eller inte.
Ska snart iväg och simma med Hanna, nice.

Förresten så har jag tänkt lite på hur det blir i sommar. Jag kommer sakna Kornö a lot. All gemenskap och alla underbara människor man träffar där... träffade helt sjuka människor förra året, goddamn. Men mysigt vare. Ska spendera dagarna förhoppningsvis på ett jobb, i båten och många dagar med de tre vännerna - eddie nanna och lina + lite andra folks. Vi har redan nu bestämt oss för att åka ut på en ö och tälta och grilla och lite mys. Sen får jag ju troligen träffa en viss Fredrik också, jippie. mysimys. Känner på mig att denna sommarn kommer bli helbra!

Men framtiden är ändå utom räckhåll för oss

Usch vad jag älskar Kent och deras texter.
pussssssss

haha, tyckte detta var lite kul. Facebook!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]