Mobilbloggar!

hej bloggen.
 Sitter här med mobilen i högsta hugg och försöler skriva ett någorlunda inlägg. :) Har faktiskt fått gjort lite idag, skrapade som sagt väggen imorse, och lite senare fick mamma för sig att hon skulle måla garagedörren, så då fick jag ta och tvätta hela den stora dörren med målartvätt. japp så kan det gå när mammor är i farten.
Ikväll har jag inte riktigt kommit under fund med. Om jag ska följa med mamma o pappa upp till mina kusiner, eller om jag ska stanna hemma och bara mysa film. Vad tycker ni?



jag sjunger rakt från mitt hjärta, men aktar mig noga för övertramp.
/ lars w -



Såna här små lappar älskar jag... :)

Kommentarer
Emma

gillar din bild där uppe, den var jättefin! :)

2009-07-26 14:06:10
URL: http://emzaan.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]