lalalaa

 

Hemma igen.. Mamma tyckte det var bäst att jag var hemma idag.

Haha, hade världens konstigaste dröm. Jag och min familj var på flykt från typ tyskar eller nåt.. så åkte vi i en båt med massa fisk på , under vattnet till nån hamn där vi gömde oss... och så var vi på Takida konsert! Kändes lite som the family Von Trapp... omg. :P

Well. Ikväll ska jag och Hanna på bio, Luftslottet som sprängdes. Gud vad kul det ska bli.

Imorgon ska jag, Eddie och Nanna till gbg och shoppa, sen på kvällen ska vi gå på New Moon. Vilken toppenhelg! :)

Sitter och kollar Ellen Degeeners show eller nåt sånt nu...boring. Betty ligger här bredvid och ser megasöt ut.
Mysmys.

Ska nog göra lite fruktsallad och se på nån film snart.

Betty Bus :)


Kommentarer
Eddie

2009-11-27 19:04:13
URL: http://p
Eddie

Tjohuu :)

Du är allt bra konstig du:p

Imon kommer det bli fett kul, längtar verkligen :)

och det programet är skitbra!!

ha det bra, kram

2009-11-27 19:05:37
URL: http://ojdoj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]