lalalaaaaa

jag är hemma.
Slutade 11:20 tday, har inga medialektioner idag eller imorgon. Så imorgon är jag totally free! Så damn skönt.
Hade dubbeltimme i eng och sen samhäll.
Får se vad som hittas på imorgon. :)

Det är måånga som åker till thailand nu.... tex storbloggaren Paow, storbloggaren Foki åker dit under jul, Linas pojkvän åker dit snart, min Morbror och Maggan åkte dit i veckan mm. (UPDATE; jaha, nu ska Lukas också sticka till thailand på jullovet! Din biiatch :O ) Och så bor ju Fredrik där. Varför är thailand så populärt? Jag har lärt mig att ogilla det landet, just bcause fredrik flyttade dit. Det gjorde så ont när han åkte så därför har det gjort så att jag inte längre tycker om det landet. Men jag skulle göra vadsomhelst för att få åka dit just nu. Vad. som. helst.
Så mamma eller pappa om ni läser dethär så vet ni vad jag önskar mig , haha! :D ( eller den där snygga kuvertväskan med nitar från gina! finns bara 3 kvar!!!!)

njaaa, idag är det nog ingen bloggdag.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]