så oväntat.

Jag är hemma och är sjuk. Haha, slår vad om att halva klassen är hemma idag!
Men usch vilken natt allstå, sov typ ingenting för jag vaknade hela tiden och hade ont i armen.
När jag vaknade på morgonen bestämde jag mig för att vara hemma eftersom jag hade lite feber.

Tror jag ska se på Chocolat snart, älskar den filmen! Och Johnny Depp är såå snygg, hehe....

Jag kom precis på att det är fredag imorgon och jag och Hanna ska på bio då! Gud vad kul! Jag längtar.
Hoppas filmen är braaaaa, men det tror jag eftersom de två första millenium filmerna är grymma. Noomi Rapace spelar ju hur bra som helst.

smell ya later.



- great !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]