våddläär

yes, nu har jag det installerat. Men jag får inte igång det, som de flesta inte får.
Ett felmeddelande som följer, "MS default OpenGL drivers detected. Please get OpenGL drivers from your video card vendor" kommer fram. Har googlat på det (hehe) och har insett att de flesta har problem med detta, det är nån skit med drivrutinsgrejer. Man ska tydligen installera om dem. Tror att min kära papa får hjälpa mig nån dag. :)

Iallafall, nu är jag ensam hemma och min mage kurraaaarr! Ska gå ner och kika i frysen snart...
Sen börjar ju Idol snart, och sådär.
Imorgon ska jag till Frida, ska bli kul :)

Wellwell.

Smell Ya Later , Stalkers.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]