vitt - friday the 13th

Det snöar.
Riktig snö, allstå. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men kan ju inte låta bli att tycka att det är lite mysigt... Ska nog gå ut till garaget och hämta in min tjocka vinterjacka.
Jag vaknade kvart över 12 idag. Helt oplanerat. Sådana här dagar är så obeskrivligt tråkiga.
lame lame lame lame lame
Förresten idag är det fredagen den 13:e. Säkert kommer något tråkigt hända, bara för det.

Har någon nåt tips på vad man kan hitta på när man har tråkigt?
(jaaa, jag ska träna och tvätta. jag lovar.)



det är nog rätt kallt ute idag. jag har inte vågat känna efter än.
(bild tagen från google.)

Kommentarer
Olivia

När man har tråkigt kan man leta upp ett block eller en bok som man kan pynta och göra jätte fin och personlig. Sedan kan man koka sig en kopp té, tända några ljus och sätta på lite bra musik - och börja skriva ner allmäna tankar i boken och/eller skriva ner saker man vill göra i livet, eller drömmar. Till exempel: jag skall någon gång i mitt liv köpa ett par skyhöga asdyra klackskor. Eller jag skall någon gång hjälpa ett fattigt barn. Saker man vill göra här i livet. Och så kan man klistra bilder på söta saker och så ^^ Som en dagbok fast inte bara text om dagen, utan mer drömmboken :D snöiga pussar :*

2009-11-13 15:30:25
URL: http://ovlivia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]