VOÍLA

Titta vad jag sitter och käkar på medans jag pluggar, supergott!



Jordgubbar och Hallon med Turkisk yoghurt och honung, yummie. Hur lätt som helst och hur gott som helst!
Bara att slänga ner lite yoghurt i en skål och hälla i lite goda bär och ringla över honung! :D

Idag har jag tänkt på att;


- Våran micro luktar popcorn. Eller så luktar våra popcorn micro, vilket jag har svårt att tro.

- Honung ser väldigt gott ut. Jag gjorde misstaget att smaka. Det smakar rätt vidrigt. Förutom när man häller det på yoghurt, då.

- Frysta jordgubbar smakar typ, ingenting.

- Turkisk yoghurt är världsbäst. Ja, vilket tjat om den här himla ghurten, men detta inlägget är härmed tillägnat den kära yoghurten.

- Bredbandsbolaget är så sega. Det har gått 48 timmar nu hallå? Var är min INVITE???




Nawwwwwsiiiiii, Jag och Eddie på våran lilla "bloggträff", hihi.

OVER AND OUT , STALKERS !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]