Drizzle

Hola!

Syster är hemma för en dag eller så, det är mys. Pappa stökar i köket med målarfärg och försöker samtidigt fixa mitt trådlösa internet på min dator, men det går inget vidare. Jag skriver ut papper från polisen. Måste tyvärr offra en IFK-match på torsdag för att gå till polisen. Varför ska de ha öppet till sex på just torsdagar? Nu kommer jag inte få se ifk spela på flera veckor.... :(
Det blev en lång morgon idag, när jag kom på att jag inte börjar för ens tjugo över tio. Hann se lite av Paranormal Egypt innan jag och Mor körde iväg mot kungälv. Lite tjafs om mitt arma hår, det blekta och nästan svinto liknande på vissa ställen. Det är synd om mitt hår.
Alla säger att de smsat mig, jag har inte fått nåt sms? Bara det inte är samma problem som sist, då jag fick ominstallera hela mobilen, och inget fanns kvar. I pray to the almighty.

Det vår-regnar ute. Fine by me, bara det inte regnar när jag cyklar iväg imorgon.

Jag och nanna ska fota i studion imorgon. Vi ska gestalta våran barndröm, allstå vad vi ville bli när vi blev stora. Jag ville bli Arkeolog, ni vet såna som gräver upp saker ur jorden. Tycker fortfarande sånt är intressant. Så jag ska ha skjorta på mig, ett skärp med penslar och en spade i handen. Vad tror ni om det? :)

See you later alligator.



Lille plutten! Betty som minikissemiss :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]