good friday

Detta har långfredagen bestått av än;
En tur till gbg med syster, vi hämtade farmor :) Sen käkade vi påsklunch, mycket mysigt. Efter det så åkte de iväg och checkade in mammas jobb, men jag stannade hemma och spelade wii :D Slog rekord i bowling faktiskt^^

Nu håller mamma o pappa på med maten, och linus spelar golf. Det är så mysigt hemma nu, alltid någon här, louise som sitter vid symaskinen, mamma o pappa lagar mat, jag och linus spelar wii. Och nu är farmor här med :) Mysigare kan det inte bli!

Förvänta er inte överdrivet mycket inlägg nu under påsk, man har ju stuff och göra ;)
Längtar lite tills imorgon kväll, påskfirande hos Andrea :D Synd att hanna inte kommer vara där men så är det :(
Första moppeturen på typ ett halvår blir det nog iallafall!! Spännande. Linus var ute och testade den förut tror jag... hihi.

En nyhet! Jag ska införa något som heter "dagens ord!" Det kan vara ett fint ordspråk, eller något jag känner igen mig i eller nån fin låtrad. :)

dagens ord
I dont wanna be anything other than what I've try to be lately


hejpåmej :D


Kommentarer
Skivlingen

Oh my god! Ego bild extrem! Fy skäms:P

2010-04-02 19:09:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]