let's have some fun, this beat is sick

Väldans grym dag igår, har jag hört....!

Jaaaaaaaaaaag, magdalena och eddie var på The Studio i nordstan, där vi blev sminkade och fotograferade :)
Köpte ett kort, 385 spänn :o majgad, inte lite dyrt eller så .. :P Var där i fleeera timmar.
Efter det drog jag och magdalena till Sticky fingers! Däääär var det ett himla drag...fy vad kul det var! Musiken var ju inte dålig heller, volbeat och håkan hellström spelades ett antal gånger......me like.
Var där till kvart över elva, då vi var tvungna att gå för att hinna med den sista bussen hem :/

Och seriööööööööst, jag har nog aldrig varit så kissenödig som jag var igår :o från göteborg till stenungsund höll jag mej...höll på att kissa ner mej när vi kom fram till std, då jag och magdalena sprang in på mcdonkis.. heheeee.

anyhow, here's the model! naaaaaaat. ehe.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]