hiss och diss



1. sony ericsson
min feleton var ju helt paj, då var det bara att ladda ner en uppdatering så funkade den helt felfritt igen :)

2. h&m: s leveranser
okej, tråkig hiss men deras leveranser är både snabba och enkla. Och de som säger att H&M inte har snygga kläder är ju lite ..hrm..weird. I mean, de är störst i världen, finns i vartenda land så de kan deras jobb.

me like!



1. Kylan, snön, isen

En fråga bara...vem har inte tröttnat!!?? Jag vill inte ha snö upp till knäna, flera minusgrader och på det is klockan sju på morgonen när jag kilar till bussen. GIVE IN! Smält!

2. Jobbsökan
AH! alltid detta eviga sökande, flera telefonsamtal, cv skrivande och, kanske, kanske något jobb ringer en sent in på våren om ett litet jobb. Om det vore så väl. Jag vill ha jobb!



Smält!!!!!!





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]