Say what?

Hohohoho. Mycket lärorik dag. Speciellt på det verbala språkbruket. (oj, insåg precis att det där lät väldigt smart, gjorde det inte?)

Har hört många roliga saker idag...
Till exempel sa Mats såhär när vi pratade om att vi skulle baka imorgon;
-Jag vet inte...Kladdkaka behöver inte jäsa väl?

Hm, jag vet inte mats, du brukar inte baka så ofta eller?

En annan sak han sa; Ni vet vem det är kanske, lite rött lite hår sådär...

Eddie fick ur sig lite konstiga ord med;
1.-Vad sa du att vi hade som vi hade?

2.-Alqaida i tre kortkjolar

Haha, och sen när jag och Nanna var på väg hem;
Nanna: Där var den där Lasses äng eller vad det nu hette...
Jag; Eh, Stefans kulle menar du?
Nanna: Jaha...


Jao. Jag har frysit idag. FYSATE vad jag hatar snön! Den är ond och bara stannar och fortsätter snöa ner sig här. uhuuu :(
Imorgon har vi Studiehandledardag, då vi ska hitta på något med våra studiehandledare.
Vi ska baka nere i ett kök i skolan, sen ska vi se på film (: Mysigt faktiskt.
Ska plugga strax, sen väntar en varm dusch... Är så trött idag så jag tan knappt tänka :(



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]