sunday bloody sunday

sitter här mitt i köket med pappas dator och skriver i en wordtabell om vilka sommarjobb jag har ringt osv.
Har återtagit kontakten med The Ark, de är grymma! I'll always love them.

Det kan inte sägas för ofta, jag hatar söndagar. de är värst i hela veckan. Även om jag är ledig finns det alltid något übertråkigt som måste göras, tex sommarjobb. :( Skönt att vara ledig imorgon iallafall.

En bra sak är att jag,mamma och pappa kanske ska åka till Stockholm om 2 veckor :)
Mamma skulle på någon sak med jobbet där, och då följer jag och paps med. Bo på hotell mitt i city är inte helt fel. Jag och pappa ska isåfall gå runt en hel dag i sthlm och fotografera, shoppa och självklart besöka Stureplan! :D
Tycker om sthlm, med det blir aldrig min stad.

Har fått leverans av gratisgodis.se, och mammas kommentar; Är du säker på att de inte har stoppat i knark i dethär godiset?
Haha, hon är så rädd för såna saker. Men kan förstå, hur vanligt är det att en sida skickar helt gratis godis till en? Men det är det, man går bara in på deras sida och utför några premier så skickas lite godis helt fraktfritt hem till en :)

nu ska jag väl fortsätta med det jag höll på med....

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]