til kingdom come

hejhejhejhej

igår sov niclas hos mej, så kunde inte skriva nåt inlägg :)
Idag har vi iallafall varit i bäckebol och på kullens. På kullens köpte jag en minipalm och en ros till mig :D Så nu finns det två växter på mitt rum, I like! Min palm har jag döpt till Cocos. För palmer producerar ju kokosnötter... hihi.
Efter det åkte vi till bäckebol, där vi köpte en dator till mamma och en extern hårddisk till mig! :D Så nu kan jag lägga in alla mina bilder, arbeten mm på den så jag slipper förlora dem. :) Den gick på rätt mycket, men mycket plats finns det på den. Inte varje dag vi köper such expensive stuff to me ^^
Mysig dag , (:

Nu har iaf niclas åkt hem, och jag,mamma och pappa håller på att laga tacos. Och lyssnar på Coldplay på spotify så det hörs i hela huset <3 Hihi.

Melodifestivalen ikväll, och vi gillar't :)
På mån,tis är jag ledig och då kanske vi ska gå på bio, Percy Jackson och kampen om åskviggen, har hört att den ska vara bra.

  en sånhär har jag på mitt rum nu, i en vit kruka och vita stenar på jorden, och ett fint hjärta i :)

 



Extern hårddisk med 1tb minne på :D


Kommentarer
Eddie^^

Hade vart väldigt roligt att gå på den :)

2010-02-27 19:45:11
URL: http://eddieboi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]