till alla nattugglor

Garderobsdörren står öppen, jag kan höra ljud därinifrån från stället jag sitter på. Det knarrar i dörrar, jag kan se hur det slinker in något där.  Klockan på min arm tickar sakta. Det enda jag hör just nu är datorns surr, och mina fingrar mot tangenterna. Klockan är inte mycket, men ändå har hela familjen gått och lagt sig.
Mysteriet i garderoberna behöver ni inte vara oroliga för, det är bara mina två små knepiga katter som älskar att smyga runt i huset och gömma sig på diverse undangömda platser.

Jag ska strax hasa mig neråt och tvätta av allt smink och borsta tänderna.
Min säng lockar väldigt mycket just nu faktiskt...

Känner mig sådär estetisk just nu, har mina sådana stunder när jag kan skriva dikter, låttexter och bara skriva långa invecklade blogginlägg om vad som helst som poppar upp i hjärnan på mig.
De stunderna är fina, men sällsynta.



Bild från en minnesvärd kväll, tyckte mitt leende var lite fint? Men frisyren och kläderna var ju hemska...





finaste kvällen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]