Träden är vita igen

Sitter här med mitt vattenglas, vid mammas dator.
Ikväll har vi varit i stan, så underbart. Filmen var bra, men blodet var usch usch. Mycket våld, men Kinnaman är alltid bra. Min nya favorit. Det snöade stora , vita flingor när vi kom ut från bion. Helt underbart att gå i det. Göteborg är så fint på kvällen.
Har fått gjort många bra saker idag.
Jag har dammsugit mitt rum, bytt påslakan(<3), räknat lite matte och städat.
Ska bli sååå skönt att få lägga sig i en renbäddad säng, det är nog det bästa som finns.

Imorgon kväll ska jag förhoppningsvis till Hanna, om någon förälder kan köra mig....

Ni får stå ut med mina tråkiga inlägg utan bilder nu, har ju inga bilder alls :(
Pappa ska kanske lämna in datorn imorgon, men vet inte om den går att fixa alls :/ Så hemskt.
Blir nog inte så många inlägg, eftersom mamma använder sin dator hela tiden.

Nej nu ska jag ta och uppdatera mig i bloggvärlden, sen blir det sängen.
Pusshej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]